Banner skeelerclub 2022_02

NK Marathon op Circuit Zandvoort

Afgelopen zaterdag 29 augustus hebben een aantal jeugdrijders en volwassen meegedaan aan het Daikin NK marathon op het circuit van Zandvoort. De junioren B Ruben (10de) en Siem (26ste) moesten met regen wind 21 km rijden. Het is circuit is nergens vlak dus het was moeilijk rijden. Junior A Peter kreeg 42 km voorgeschoteld. Van de 10 ronden kon hij er 6 uitrijden omdat de nationale senioren top gefinished was. Gelukkig wel onder droge omstandigheden. Onze senioren leden van de donderdavond training Joram, Stephan, Berit en Nathalie reden mee in de subtop. Wanneer je dit van dichtbij meemaakt zie hoe zwaar het was en hoe goed de prestatie is.

Hoe word ik lid van de IJsbaan Lisserbroek

klik hier

Hoe beëindig ik het lidmaatschap van de IJs en Skeelerclub Lisserbroek

Stuur een mailtje aan de ledenadministratie